1. Udział w targach Polagra Food w Poznaniu oraz SIAL w Paryżu – targi o tematyce spożywczej (żywność wysokiej jakości). MMŚP z województwa dolnośląskiego będą miały okazję do zaprezentowaniu regionalnych produktów z branży spożywczej na dwóch wydarzeniach o charakterze międzynarodowym oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
2. Udział w targach Space Tech Expo w Bremie – targi o tematyce aerospace, skierowane do przedsiębiorców reprezentujących branżę kosmiczną. Udział w wydarzeniu stanowi okazję do nawiązania sieci współpracy branży aerospace. Jest to największe w Europie wydarzenie targowe poświęcone technologiom kosmicznym.
3. Udział w misji gospodarczej do Kijowa (Ukraina) – udział w misji gospodarczej do Kijowa będzie stanowił możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z przedsiębiorcami branży spożywczej w trakcie zorganizowanych spotkań B2B oraz indywidualnych wizyt w firmach z Kijowa. UMWD planuje współpracę oraz współorganizację wydarzenia wraz z ZBH PAIH w Kijowie.
4. Udział w misji gospodarczej do Tel Awiwu (Izrael) – tematem przewodnim misji gospodarczej do Tel Awiwu będzie szeroko pojęta branża aerospace. Dolnośląscy przedsiębiorcy będą mieli okazję do wymiany doświadczeń na spotkaniach B2B oraz podczas wizyt indywidualnych z zainteresowanymi firmami. UMWD planuje współpracę oraz współorganizację wydarzenia wraz z ZBH PAIH w Tel Awiwie.
5. Udział w misji gospodarczej do Buenos Aires (Argentyna) – misja gospodarcza skierowana jest do dolnośląskich MMŚP z sektora farmaceutyczno-kosmetycznego. Zaplanowano spotkania B2B w siedzibie ZBH PAIH oraz indywidualne spotkania przedsiębiorców.
6. Aktualizacja strony internetowej – w ramach poprzedniej edycji projektu utworzono stronę internetową pn. www.gospodarka.dolnyslask.pl. W ramach działań projektowych zaplanowano jej aktualizację w celu promocji działań projektowych (w tym informowania o bieżących wydarzeniach skierowanych do dolnośląskich MMŚP, np. w celu rekrutacji firm do udziału w targach oraz misjach gospodarczych), a także uaktualnienie danych na temat regionu oraz wykorzystywanych środków i ich źródeł).
7. Produkcja i emisja spotów radiowych – w celu informacyjnym na temat prowadzonych rekrutacji na targi i misje gospodarcze.
8. Organizacja konferencji podsumowującej – konferencja kończąca projekt będzie okazją do zaprezentowania bezpośrednich efektów projektu, a także przedsiębiorców zaangażowanych w udział w przedsięwzięciach projektowych.